![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOU6hE_nyDQFIbepGy1vJZzXoQumhSVZLkxCcDWioeMTg48XuHUYoMi0vMcdHA3JwFBesUBLCgaTA1dZsSrFceu3NeMCYz1_CjXhUm2r5I5dq1Em9sD8Vtr9MfKv4lP90FqetTIgLZVJc/s200/IMG_20180324_120150.jpg)
Két dolog volt ami szerintem hozzájárult a sikerhez. Az egyik a jó minőségű cérna, a másik pedig a kétoldalas ragasztó használata.
Bőrvarró cérnát ajánlottak ehhez a projekthez és ez be is vállt. Ez olyan erős, hogy kézzel el sem tudom tépni, viszont még nem olyan vastag, hogy ne lehessen befűzni a tűbe.
A kétoldalas ragasztó nagyon bevált. Attól tartottam, hogy varrás közben össze fogja ragacsozni a tűt és az majd gubancolni fogja nekem a cérnát. Nem így lett, szépen haladtam a
varrással és szinte csak akkor kellett megállnom mikor elfogyott az alsó cérna.
Az erősítéseket jól eldolgoztam, azokkal nem volt gond. Egyedül a szegélyekre számoltam kevés ráhagyást, így be kellett vetnem plusz anyagot, hogy kellően erős legyen. Szerencsére a régi vitorla projektből maradt még 3 cm széles szegő anyag, azt tettem a visszahajtás alá, így megvolt a kellő erősítés itt is.
Miután elkészültem a varrással beütöttem a ponyvaszemeket. 11 mm átmérőjűt a sarkokra a forstág rögzítéshez pedig 8 mm-est használtam. Azért a sarkoknál a 6 szoros anyagvastagságot kemény volt átütni a lyukasztóval.
Bőrvarró cérnát ajánlottak ehhez a projekthez és ez be is vállt. Ez olyan erős, hogy kézzel el sem tudom tépni, viszont még nem olyan vastag, hogy ne lehessen befűzni a tűbe.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioN7a1L01YVd-nNlherMOtffDrj-rIxfE4Z0U05nGRLMtRKTnBR8GDbv_Xz9NO-tZ5NUWUO6386RipDQUDjQKm-yuLVvKbm9Z_oJkurJEAspgOgtF-D7U8rzpTxbMGGRrAVv21JOZTgYY/s320/IMG_20180323_105154.jpg)
varrással és szinte csak akkor kellett megállnom mikor elfogyott az alsó cérna.
Az erősítéseket jól eldolgoztam, azokkal nem volt gond. Egyedül a szegélyekre számoltam kevés ráhagyást, így be kellett vetnem plusz anyagot, hogy kellően erős legyen. Szerencsére a régi vitorla projektből maradt még 3 cm széles szegő anyag, azt tettem a visszahajtás alá, így megvolt a kellő erősítés itt is.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidYWrOTJVwk42IJJqAj3Kd7Wi7v9GCwlhmoiQ7xZbJORm6YmOqGiTVZbmn6zaHb0CkXU76aeVBLFyOish50BQu4FuJRVhG_jSy6IwbPQ2k7P94V_sGxJHEVVeDiTxMm9LCnHUBA5PdiQk/s320/IMG_20180329_142959.jpg)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése